Консультаційний пункт "Дошколярик"

ШАНОВНІ БАТЬКИ!


     Якщо ваша дитина не має змоги відвідувати заклад дошкільної освіти, а ви бажаєте дізнатись, як правильно дбати про її здоров'я, фізичний розвиток, навчання - зверніться, будь ласка, за консультацією та рекомендаціями у заклад дошкільної освіти «Золотий ключик» №6 за адресою: вул. Соборна, 93, тел.: 6-30-21
     На Вас чекають в перший вівторок кожного місяця з 14.00 - 17.00.

   Центр консультаційної психолого-педагогічної підтримки батьків та дітей

«Дошколярик»

Мета діяльності:

     - забезпечення єдиних вимог і наступності сімейного і суспільного виховання;

     - надання психолого – педагогічної допомоги батькам або особам, які їх замінюють, підтримки різнобічного розвитку дітей, які виховуються в умовах сім’ї.

Головні завдання:

     - надання всебічної допомоги сім’ї у розвитку, вихованні та навчанні дітей, які виховуються в умовах сім’ї, відповідно до їх задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб;

    - сприяння соціалізації дітей дошкільного віку, які виховуються в умовах сім’ї;

    - забезпечення взаємодії між дошкільним навчальним закладом й іншими організаціями соціальної і медичної підтримки дітей і батьків або осіб, які їх замінюють.

Форми діяльності:

     - організація лекторіїв, теоретичних і практичних семінарів, індивідуальних і групових консультацій для батьків або осіб, які їх замінюють.

     - організація заочного консультування через листування, в телефонному режимі, через організацію роботи сайту навчального закладу.

 

Консультативна допомога з питань:

    - соціалізація дітей дошкільного віку, які виховуються в умовах сім’ї;

    - вікові психофізіологічні особливості дітей;

    - психологічна готовність дитини до школи;

    - профілактика відхилень у фізичному, психічному і соціальному розвитку дітей дошкільного віку;

    - організація ігрової діяльності;

    - організація харчування дітей вдома;

    - створення умов для загартування і оздоровлення;

    - соціального захисту дітей із різних категорій сімей.

Спеціалісти:

    - директор Македон Валентина Василівна                     

    - вихователь-методист Кравчук Алла Михайлівна

    - практичний психолог Паращук Ніна Володимирівна

    - логопед Романюк Лілія Михайлівна

    - старша медична сестра Скрекотень Галина Василівна

    - вихователі  Балко Оксана Олександрівна, Барановська Людмила Олексіївна, Типак Людмила Михайлівна, Кравченко Наталя Петрівна, Жаборовська Світлана Володимирівна, Мокрицька Валентина Валентинівна

Поради Девіда Льюїса

 Хочете зростити обдаровану дитину? Вам на допомогу — поради Девіда Льюїса, котрий узагальнив досвід тисяч родин, де є обдаровані діти. Я відповідаю на всі запитання дитини якомога терплячіше і чесніше. Серйозні запитання і висловлювання дитини я сприймаю серйозно. У нас у квартирі стоїть вітрина, на якій дитина може демонструвати свої роботи.

  • Я не сварю дитину за безлад у кімнаті чи на письмовому столі, якщо це пов'язано з творчим заняттям, і робота ще не закінчена.
  • Я виділив дитині кімнату чи спеціальний куточок винятково для са мостійних творчих занять.
  • Я показую дитині, що люблю її та кою, якою вона є, а не за її досягнення. Я надаю дитині можливість виявля ти турботу.
  • Я допомагаю дитині будувати її пла ни і приймати рішення. Я намагаюся показати дитині цікаві місця.
  • Я допомагаю дитині поліпшувати результати її роботи.
  • Я допомагаю дитині нормально спілкуватися з дітьми і радий(а) бачити їх у себе в оселі.
  • Я ніколи не кажу дитині, що вона гірша від інших дітей.
  • Я ніколи не караю дитину принижен ням.
  • Я купую дитині книжки за її інтересами.
  • Я привчаю дитину самостійно мис лити.
  • Я регулярно читаю дитині.
  • Я привчаю дитину до читання з ди тинства.
  • Я пробуджую фантазію й уяву дитини.
  • Я уважно ставлюся до потреб ди тини.
  • Я знаходжу час, щоб щодня побути з дитиною наодинці.
  • Я дозволяю дитині брати участь у плануванні сімейного бюджету.
  • Я ніколи не сварю дитину за невміння і помилки.
  • Я хвалю дитину за навчальну ініціативу.
  • Я вчу дитину вільно спілкуватися з дорослими.
  • Я дозволяю дитині гратися з усяким мотлохом.
  • Я спонукаю дитину вчитися вирішу вати проблеми самостійно. У заняттях дитини я знаходжу гідне похвали. Немає тем, які я не обговорюю з дитиною.
  • Я допомагаю дитині бути особистістю.
  • Я допомагаю дитині знаходити те лепрограми.
  • Я розвиваю в дитині позитивне сприйняття її здібностей.
  • Я ніколи не відмахуюся від невдач дитини.
  • Я заохочую в дитині максимальну незалежність від дорослих.
  • Я вірю в здоровий глузд дитини і довіряю їй.
  • Якщо ви згодні з 20 % цих порад, то вам необхідно терміново подумати над іншим.
  • Якщо поради влаштовують вас і відповідають вашій програмі виховання на 50 %, у вас усе має вийти, бо є на це шанси.
  • Якщо ви виконуєте ці поради на 90 % дайте більше волі дитині й собі.

«Цікаво знати, як навчати трудитись у житті»

  • залучати дитину до трудових справ сім’ї якомога раніше;
  • за дитиною дошкільного віку закріпити постійні обов’язки (скласти іграшки на свої місця, прибрати в кімнаті, скласти речі у шафі), за виконання яких вона має бути відповідальною;
  • не допускати відхилень від встановлених дорослими вимог, щоб не давати
    дитині приводу до ухилення від своїх обов’язків;
  • не карати дитину працею: праця має приносити радість та задоволення;
  • учити дитину працювати, прищеплюючи їй елементарні навички культури трудової діяльності – раціональні прийоми праці, правильне використання
    знарядь праці планування та завершення трудового процесу;
  • не давати дитині непосильних доручень, але доручати роботу з достойним навантаженням, яка була б цікава для дитини;
  • не підганяти дитину, чекати, поки вона закінчить сама свою роботу;
  • завжди дякувати дитині за допомогу чи старанно виконане доручення;
  • не забувати хвалити дитину за ту роботу, яка вимагала від неї особливих
    зусиль.


Самостійна трудова діяльність дітей у дошкільному закладі та вдома:

  • одягання, роздягання;
  • миття рук та умивання;
  • приймання їжі;
  • розтиляти ліжко, вкладання на сон;
  • чищення зубів.


Для використання трудових обов’язків вдома під керівництвом батьків ми
пропонуємо посильні для дитини доручення, зокрема:

  • підтримувати порядок у своєму ігровому куточку;
  • поливати квіти на квітнику чи кімнатні рослини;
  • якщо сім’я тримає город, виділити дитині грядку, де вона може посіяти
    городні культури або залучити дитину до садіння картоплі;
  • допомагати мамі на кухні та у хатній роботі – підмести підлогу, витерти
    пил, прибрати посуд із столу;
  • допомагати мити посуд, витерати його, складати на місце.
Господиня - це звучить гордо!.docx
Microsoft Word Document 14.5 KB
Підготуйте дитину до дитячого садка..doc
Microsoft Word Document 14.0 KB
Портфель для малюка. Все для занять у ди
Microsoft Word Document 71.0 KB
Завдання батьків в організації фізичного
Microsoft Word Document 28.0 KB
Рекомендації для батьків дітей, які йдут
Microsoft Word Document 51.0 KB
поради батькам майбутнього школяра.docx
Microsoft Word Document 33.9 KB
Як дитина вчиться одягатися.doc
Microsoft Word Document 31.0 KB
Розвиток мовлення дітей під час праці.do
Microsoft Word Document 42.5 KB
Як привчати шкільника до праці.doc
Microsoft Word Document 30.5 KB
Вплив батьків на виховання дитини.docx
Microsoft Word Document 32.6 KB
Перша іграшка дитини.doc
Microsoft Word Document 34.5 KB
Чому необхідні пальчикові ігри.docx
Microsoft Word Document 13.5 KB
Розвиток мови дитини.docx
Microsoft Word Document 21.5 KB