![](https://image.jimcdn.com/app/cms/image/transf/none/path/s47d43083db3904db/image/iee718edda68e4cdd/version/1362335533/image.gif)
Консультаційний пункт "Дошколярик"
![](https://image.jimcdn.com/app/cms/image/transf/none/path/s47d43083db3904db/image/i9558f68ace8e4091/version/1320817119/image.jpg)
ШАНОВНІ БАТЬКИ!
Якщо ваша дитина не має змоги відвідувати заклад дошкільної освіти, а ви бажаєте дізнатись, як правильно дбати про її здоров'я, фізичний розвиток, навчання - зверніться, будь
ласка, за консультацією та рекомендаціями у заклад дошкільної освіти «Золотий ключик» №6 за адресою: вул. Соборна, 93, тел.: 6-30-21
На Вас чекають в перший вівторок кожного місяця з 14.00 - 17.00.
Центр консультаційної психолого-педагогічної підтримки батьків та дітей
«Дошколярик»
Мета діяльності:
- забезпечення єдиних вимог і наступності сімейного і суспільного виховання;
- надання психолого – педагогічної допомоги батькам або особам, які їх замінюють, підтримки різнобічного розвитку дітей, які виховуються в умовах сім’ї.
Головні завдання:
- надання всебічної допомоги сім’ї у розвитку, вихованні та навчанні дітей, які виховуються в умовах сім’ї, відповідно до їх задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб;
- сприяння соціалізації дітей дошкільного віку, які виховуються в умовах сім’ї;
- забезпечення взаємодії між дошкільним навчальним закладом й іншими організаціями соціальної і медичної підтримки дітей і батьків або осіб, які їх замінюють.
Форми діяльності:
- організація лекторіїв, теоретичних і практичних семінарів, індивідуальних і групових консультацій для батьків або осіб, які їх замінюють.
- організація заочного консультування через листування, в телефонному режимі, через організацію роботи сайту навчального закладу.
Консультативна допомога з питань:
- соціалізація дітей дошкільного віку, які виховуються в умовах сім’ї;
- вікові психофізіологічні особливості дітей;
- психологічна готовність дитини до школи;
- профілактика відхилень у фізичному, психічному і соціальному розвитку дітей дошкільного віку;
- організація ігрової діяльності;
- організація харчування дітей вдома;
- створення умов для загартування і оздоровлення;
- соціального захисту дітей із різних категорій сімей.
Спеціалісти:
- директор Македон Валентина Василівна
- вихователь-методист Кравчук Алла Михайлівна
- практичний психолог Паращук Ніна Володимирівна
- логопед Романюк Лілія Михайлівна
- старша медична сестра Скрекотень Галина Василівна
- вихователі Балко Оксана Олександрівна, Барановська Людмила Олексіївна, Типак Людмила Михайлівна, Кравченко Наталя Петрівна, Жаборовська Світлана Володимирівна, Мокрицька Валентина Валентинівна
Поради Девіда Льюїса
Хочете зростити обдаровану дитину? Вам на допомогу — поради Девіда Льюїса, котрий узагальнив досвід тисяч родин, де є обдаровані діти. Я відповідаю на всі запитання дитини якомога терплячіше і чесніше. Серйозні запитання і висловлювання дитини я сприймаю серйозно. У нас у квартирі стоїть вітрина, на якій дитина може демонструвати свої роботи.
- Я не сварю дитину за безлад у кімнаті чи на письмовому столі, якщо це пов'язано з творчим заняттям, і робота ще не закінчена.
- Я виділив дитині кімнату чи спеціальний куточок винятково для са мостійних творчих занять.
- Я показую дитині, що люблю її та кою, якою вона є, а не за її досягнення. Я надаю дитині можливість виявля ти турботу.
- Я допомагаю дитині будувати її пла ни і приймати рішення. Я намагаюся показати дитині цікаві місця.
- Я допомагаю дитині поліпшувати результати її роботи.
- Я допомагаю дитині нормально спілкуватися з дітьми і радий(а) бачити їх у себе в оселі.
- Я ніколи не кажу дитині, що вона гірша від інших дітей.
- Я ніколи не караю дитину принижен ням.
- Я купую дитині книжки за її інтересами.
- Я привчаю дитину самостійно мис лити.
- Я регулярно читаю дитині.
- Я привчаю дитину до читання з ди тинства.
- Я пробуджую фантазію й уяву дитини.
- Я уважно ставлюся до потреб ди тини.
- Я знаходжу час, щоб щодня побути з дитиною наодинці.
- Я дозволяю дитині брати участь у плануванні сімейного бюджету.
- Я ніколи не сварю дитину за невміння і помилки.
- Я хвалю дитину за навчальну ініціативу.
- Я вчу дитину вільно спілкуватися з дорослими.
- Я дозволяю дитині гратися з усяким мотлохом.
- Я спонукаю дитину вчитися вирішу вати проблеми самостійно. У заняттях дитини я знаходжу гідне похвали. Немає тем, які я не обговорюю з дитиною.
- Я допомагаю дитині бути особистістю.
- Я допомагаю дитині знаходити те лепрограми.
- Я розвиваю в дитині позитивне сприйняття її здібностей.
- Я ніколи не відмахуюся від невдач дитини.
- Я заохочую в дитині максимальну незалежність від дорослих.
- Я вірю в здоровий глузд дитини і довіряю їй.
- Якщо ви згодні з 20 % цих порад, то вам необхідно терміново подумати над іншим.
- Якщо поради влаштовують вас і відповідають вашій програмі виховання на 50 %, у вас усе має вийти, бо є на це шанси.
- Якщо ви виконуєте ці поради на 90 % дайте більше волі дитині й собі.
«Цікаво знати, як навчати трудитись у житті»
![](https://image.jimcdn.com/app/cms/image/transf/dimension=210x1024:format=gif/path/s47d43083db3904db/image/id4da57dd77937403/version/1322193737/image.gif)
- залучати дитину до трудових справ сім’ї якомога раніше;
- за дитиною дошкільного віку закріпити постійні обов’язки (скласти іграшки на свої місця, прибрати в кімнаті, скласти речі у шафі), за виконання яких вона має бути відповідальною;
- не допускати відхилень від встановлених дорослими вимог, щоб не давати
дитині приводу до ухилення від своїх обов’язків; - не карати дитину працею: праця має приносити радість та задоволення;
- учити дитину працювати, прищеплюючи їй елементарні навички культури трудової діяльності – раціональні прийоми праці, правильне використання
знарядь праці планування та завершення трудового процесу; - не давати дитині непосильних доручень, але доручати роботу з достойним навантаженням, яка була б цікава для дитини;
- не підганяти дитину, чекати, поки вона закінчить сама свою роботу;
- завжди дякувати дитині за допомогу чи старанно виконане доручення;
- не забувати хвалити дитину за ту роботу, яка вимагала від неї особливих
зусиль.
Самостійна трудова діяльність дітей у дошкільному закладі та вдома:
- одягання, роздягання;
- миття рук та умивання;
- приймання їжі;
- розтиляти ліжко, вкладання на сон;
- чищення зубів.
Для використання трудових обов’язків вдома під керівництвом батьків ми
пропонуємо посильні для дитини доручення, зокрема:
- підтримувати порядок у своєму ігровому куточку;
- поливати квіти на квітнику чи кімнатні рослини;
- якщо сім’я тримає город, виділити дитині грядку, де вона може посіяти
городні культури або залучити дитину до садіння картоплі; - допомагати мамі на кухні та у хатній роботі – підмести підлогу, витерти
пил, прибрати посуд із столу; - допомагати мити посуд, витерати його, складати на місце.
![](https://image.jimcdn.com/app/cms/image/transf/dimension=300x10000:format=gif/path/s47d43083db3904db/image/i0b550146e86f3d56/version/1362335553/image.gif)